PRODUKTY DLA ŚWIADOMYCH PROFESJONALISTÓW
SPECJALISTYCZNY REDUKTOR / ADAPTER / PRZEJSCIOWKA TYPU TORX 10T DO SRUB / NAKRETEK MOCUJACYCH TYPU TORX DO FELG / KOL ALUMINIOWYCH Z WASKIMI OTWORAMI O SREDNICY ø20mm.
Producent: BIMECC ( MADE IN ITALY )
Kod produktu: S-143A
Twardość: 32-39 HRC
Klasa własności mechanicznych podręcznikowa: 10.9
Pokrycie ochronne: Cynk
Parametry:
Reduktor: TORX 10T
Rozmiar sześciokąta: 17mm
Długość całkowita L=: 70mm
Wysokość kształtu TORX h1=: 14mm
Wysokość od dna klucza do kształtu TORX h2=: 42mm
Wysokość sześciokąta h4=: 10mm
REDUKTORY STOSOWANE SA DO MONTAZU / DEMONTAZU SRUB / NAKRETEK Z KSZTALTEM WEWNETRZNYM TYPU TORX 10T ( SLONECZKO 10-CIO ZABKOWE ). STOSOWANYCH DO FELG ALUMINIOWYCH Z WASKIMI OTWORAMI, O SREDNICY OTWORU ø20mm, GDZIE STANDARDOWE SRUBY / NAKRETKI NA KLUCZ SZESCIOKATNY, ZE WZGLEDU NA WIEKSZA SREDNICE LBA STOZKOWEGO NIE MIESZCZA SIE W OTWORACH FELG.
POŚWIĘĆ CHWILĘ !!!
Osprzęt do montażu felg, wymaga prawidłowej konfiguracji, która przebiega następująco:
Do felg: Oryginalnych fabrycznych OEM
Skok, średnice gwintu, rozmiar klucza dobieramy do auta
Rodzaj łba nakrętki dobieramy do felgi
Do felg: Niefabrycznych, Nieoryginalnych, Aftermarketowych
Skok, średnice gwintu dobieramy do auta
Rodzaj łba nakrętki, rozmiar klucza dobieramy do felgi
BARDZO WAŻNE !!!
Przestrzegamy przed kupowaniem śrub, nakrętek, szpilek do piast w ciemno. Sugerując się przy zakupie tym co mówią, piszą inni.
Osprzęt mocujący, jak i zabezpieczający do felg konfiguruje się, weryfikując parametry bezpośrednio w feldze, którą chcemy zamontować. Dokonując pomiarów, nie na oko :)
PODSTAWOWA INSTRUKCJA POMIARU
Dobór odpowiednich nakrętek mocujących, i zabezpieczających, względem średnicy, skoku gwintu, łba nakrętek, i rozmiaru klucza do fabrycznych oryginalnych felg OEM danej marki, i modelu pojazdu określa producent pojazdu. Parametry te są ogólnie znane, i nie stanowią problemu przy konfiguracji.
Dobór odpowiednich nakrętek mocujących, i zabezpieczających, względem łba nakrętek, rozmiaru klucza do nieoryginalnych, niefabrycznych felg stalowych / aluminiowych wymaga:
1. Zweryfikowania gniazda / osadzenia bezpośrednio w otworze felgi, szkic poniźej parametr oznaczony literką "D" czy jest stożkowe, sferyczne czy płaskie ?
2. Zmierzenia średnicy otworu w feldze, szkic poniźej parametr oznaczony literką "C" celem weryfikacji, czy fabryczny rozmiar klucza stosowany w pojeździe, mieści się w otworze felgi, nie rysując ścianek otworu przy wkręcaniu, odkręcaniu nakrętek.
Poniżej szkice rodzajów łbów nakrętek oraz gniazd / osadzeń w felgach, najczęściej występujących na rynku. Proszę skupić uwagę na parametrze oznaczonym literką "D" rodzaj gniazda, i parametrze oznnaczonym literką "C" określającym średnicę otworu.
Kliknij na poniższe szkice w celu ich powiększenia
ZAAWANSOWANA INSTRUKCJA PRAWIDŁOWEJ KONFIGURACJI NAKRĘTEK W PDF'IE KLIKNIJ NA IKONKĘ
Z racji, iż ten wąski segment branży motoryzacyjnej związany jest bezpośrednio z BEZPIECZEŃSTWEM UŻYTKOWNIKÓW i OTOCZENIA. Do elementów złącznych, używanych do montażu felg tj. śrub, nakrętek, szpilek do piast podchodzimy z należytym dla tego zagadnienia szacunkiem.
Służymy fachową wiedzą, oraz pomocą w doborze odpowiednich, śrub, nakrętek, szpilek do montażu wybranych przez Państwa felg, do posiadanych przez Państwa samochodów :)
Z racji, iż z produkcją mamy do czynienia codziennie od 1981 roku, namawiamy zainteresowanych, do przestudiowania całej zawartości strony Firma Królak. W której zawarliśmy przydatne informacje, na temat BEZPIECZNEGO MOCOWANIA, i ZABEZPIECZENIA FELG.
COŚ CZEGO INNI NIE ZNAJĄ, NIE WIEDZĄ, BĄDŹ SĄ NIEŚWIADOMI POWAGI ZAGADNIENIA - IGNORANCI. LUB TEŹ WIEDZĄ, ALE NIE MÓWIĄ WPROST, BO RZETELNA OBSŁUGA WYMAGA CZASU :)
|