REKLAMACJE REALIZACJI ZAMÓWIENIA / DORĘCZENIA PRZESYŁKI
Reklamacje dotyczące doręczenia przesyłki:
Oferowane w Naszym serwisie produkty mamy w ciągłej sprzedaży, nadajemy natychmiast po złożeniu, i potwierdzeniu zamówienia, według harmonogramu wysyłek podanym w zakładce wysyłka.
Z chwilą nadania przesyłki kurierem DPD na adres zamawiającego, otrzymają Państwo informację na wskazany w zamówieniu adres mailowy, bezpośrednio z firmy kurierskiej, o planowanym terminie doręczenia, wraz z numerem listu przewozowego, który można śledzić na stronie firmy DPD, link do śledzenia przesyłek.
W momencie odebrania przesyłki przez kuriera, Firma Królak nie ma wpływu na szybkość jej doręczenia przez spedytora, teoretycznie powinna zostać doręczona następnego dnia roboczego.
W przypadku opóźnienia w doręczeniu służymy pomocą, pozostając z Państwem w ciągłym kontakcie, informując o przebiegu wydarzeń. Jeżeli przesyłka nie dotrze do adresata w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt, przyłożymy wszelkich starań aby wyjaśnić sprawę.
Telefoniczny dzwoniąc pod numer: +48 22 786 55 78
Mailowy wysyłając wiadomość na adres: info@firma-krolak.com.pl
W przypadku zaginięcia przesyłki, Firma Królak na podstawie posiadanego dowodu nadania zgłasza w terminie regulaminu spedytora reklamacje. Rozstrzygnięcie reklamacji może trwać nawet do 6 tygodni od momentu zgłoszenia reklamacji - jest to zależne tylko, i wyłącznie od regulaminu spedytora. Firma Królak w tej procedurze nie bierze udziału, i nie ma na to żadnego wpływu.
Po otrzymaniu od spedytora pisemnego oficjalnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona, i zaginęła Firma Królak zwraca odszkodowanie otrzymane od spedytora zamawiającemu.