REKLAMACJE REALIZACJI ZAMÓWIENIA / DORĘCZENIA PRZESYŁKI

 

 

Reklamacje dotyczące doręczenia przesyłki:

 

Oferowane w Naszym serwisie produkty mamy w ciągłej sprzedaży, nadajemy natychmiast po złożeniu, i potwierdzeniu zamówienia, według harmonogramu wysyłek podanym w zakładce wysyłka.

 

Z chwilą nadania przesyłki kurierem DHL na adres zamawiającego, otrzymają Państwo informację na wskazany w zamówieniu adres mailowy, bezpośrednio z firmy kurierskiej, o planowanym terminie doręczenia, wraz z numerem listu przewozowego, który można śledzić na stronie firmy DHL, link do śledzenia przesyłek.

 

W momencie odebrania przesyłki przez kuriera, Firma Królak nie ma wpływu na szybkość jej doręczenia przez spedytora, teoretycznie powinna zostać doręczona następnego dnia roboczego.

 

W przypadku opóźnienia w doręczeniu służymy pomocą, pozostając z Państwem w ciągłym kontakcie, informując o przebiegu wydarzeń. Jeżeli przesyłka nie dotrze do adresata w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt, przyłożymy wszelkich starań aby wyjaśnić sprawę.

 

arrow-15x12.png Telefoniczny dzwoniąc pod numer: +48 22 786 55 78

 

arrow-15x12.png Mailowy wysyłając wiadomość na adres: info@firma-krolak.com.pl

 

W przypadku zaginięcia przesyłki, Firma Królak na podstawie posiadanego dowodu nadania zgłasza w terminie regulaminu spedytora reklamacje. Rozstrzygnięcie reklamacji może trwać nawet do 6 tygodni od momentu zgłoszenia reklamacji - jest to zależne tylko, i wyłącznie od regulaminu spedytora. Firma Królak w tej procedurze nie bierze udziału, i nie ma na to żadnego wpływu.

 

Po otrzymaniu od spedytora pisemnego oficjalnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona, i zaginęła Firma Królak zwraca odszkodowanie otrzymane od spedytora zamawiającemu.